2011. február 2., szerda

Tavaszváró asztal...

Túl a két héttel ezelőtti kiállításon,kaptam egy felkérést az Etalon Party Service cégtől(www.eskuvoszinhely.hu),hogy szeretnék ha a standjukon én dekorálnám az egyik asztalt.
Éltem a lehetőséggel,így ott lehettem  ezen a kiállításon is. Rengeteg visszajelzést kaptam,amikből kiderült,hogy sokan kimondottan keresték  a munkáimat és rögtön rájöttek,hogy melyik asztal került ki a kezeim közül.Igazán jó érzés volt! Köszönöm a sok elismerő emailt!

Úgy gondoltam,hogy elég volt már a szürke ,hideg napokból,így megpróbáltam becsempészni a tavaszt az Arénába. A virágpiacon létező összes lila árnyalatú rózsából vásároltam,valamint hangulatnövelőnek felfűztem a jácint virágait,ami nemcsak szép volt,de isteni illatot is árasztott, a kedves látogatók örömére. A faág így virágba borult,de nem hiányozhatott az esőcseppeket szimbolizáló gyöngyfüzér sem. És ha tavasz,akkor itt vannak a PILLANGÓK is!:)))
       
Azért a rózsaszínt sem hagytam ki:

Tartogattam még egy újdonságot::  Milyennek találjátok a mini fodrokat az asztal szélén?  Elárulom,sokan szerelembe estek....  ;)